Garantie

Garantieperiode

Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de Algemene Voorwaarden van WebwinkelKeur vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. 

Wij gaan zo zorgvuldig mogelijk om met je bestelling, echter kan het voorkomen dat je product tijdens de verzending beschadigd raakt. Neem in dat geval zo spoedig mogelijk contact met ons op via ons contactformulier of via info@deurmataanhuis.nl, zodat wij samen tot een passende oplossing komen. Wij vragen je vriendelijk om je gegevens en het ordernummer in de mail te vermelden.

Garantievoorwaarden

Wij staan garant voor ons product, echter kunnen wij je helaas geen garantie geven als er sprake is van:

  • Normale slijtage;
  • Opzettelijke beschadiging of nalatigheid;
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen die, zoals omschreven in de Algemene Voorwaarden, op je klacht van toepassing zijn. Als je nog vragen hebt over de garantie of de garantieperiode, neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier of via info@deurmataanhuis.nl. Indien je ons telefonisch wenst te spreken, neem dan contact op via 038 303 16 29.