Ontvang deze week gratis een 40x60cm droogloopmat bij elke bestelling vanaf €50,-! Heeft u vragen? Bel ons dan op 038 303 16 29 of mail naar info@deurmataanhuis.nl

Klachten

Heb je een artikel van ons ontvangen waar je niet tevreden over bent? Stuur dan binnen 7 dagen na ontvangst van het artikel een e-mail met in de bijlage een aantal foto’s waarop de klacht goed zichtbaar is, een korte omschrijving van de klacht en het ordernummer naar info@deurmataanhuis.nl. Vervolgens ontvang je binnen twee werkdagen een reactie van ons.

Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen die, zoals omschreven in de Algemene Voorwaarden, op je klacht van toepassing zijn.

Is de klacht na contact met ons niet goed afgehandeld? Dan kun je de klacht in dit geval voorleggen aan de Geschillencommissie Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan ben je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.